Pages - Menu

Tuesday, August 3, 2010

~the past is past..~

salam & hye....

arini ako nak cherite pasal 'member' yang satu masa dlu agak rapat ngan ako .. al-maklumlah die ni one of my family members friend.. nak dijadikan cerita ,, time ako rapat ngan die, mcm2 cete pasal ako die cete kat member sekampung die,, tapi yang ako bengang cete pasal keburukan yang dihebahkan,, bukan kebaikan,, sedey giler aku,, naseb baik gak la member2 die tak kenal ako...sejak tu akp mula la jauhkan diri,, pada ako,, watper ako nak rapat ngan die kalau die sdri kawan dengan aku hanya untuk memburuk burukkan ako,, tpi aku ni still ader perasaan nk kawan lg,, tpi untuk rapat mcm dlu,, maaf... aku takkan percaya ko lagi... kat ako sampai mati pun ako tak percaya ko lgi....  

2 comments:

Dzil Khadeeja said...

kak..ko letak la gambar dia skali..hehe... :)

reeza said...

x kuase aku nk lotak pict org tuh...

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy